Turystyka skuterem 125ccm, pozycja aerodynamiczna na trasie i największe prędkości przelotowePOzycja aerodynamiczna

Pozycja cruisingowa - jadąc na trasie np 200km istotna jest już prędkość przejazdu - zależy mi więc by jechać szybko. Jednocześnie ważne jest zużycie paliwa bo determinuje zasięg. Oraz nie chcę katować skutera pracą na pełnym gazie - dlatego przyjmuję pozycję aerodynamiczną aby 125tka miała lżej. W takiej pozycji mogę jechać nawet 90-100kmh. Wiszenie na kierownicy rękoma jest uciążliwe a ten sposób dość komfortowy - łokieć na zegarach i kaskiem leżę na łokciu. Pozycja ma 2 wady - ręką zakrywam prędkościomierz i gubię wątek czy jadę za wolno czy za szybko czy ok. Druga wada to na nierównościach szybka skutera obija i rysuje szybkę w kasku

Pozycja cruisingowa - jadąc na trasie np 200km istotna jest już prędkość przejazdu ...
Komentarze
  • zulu 15-01-2012 g. 13:54:53
    ciekawe jak wykonasz awaryjne hamowanie w takiej pozycji
  • waldi 25-06-2012 g. 13:06:37
    dzieciaku, jeżdząc w ten "sposób" stwarzasz zagrożenie w ruchu drogowym!!! siedz na dupie i łapy ka kiere, a nie jakieś cuda. Jak myślisz jaki będzie czas reakcji jak zobaczysz dziurę/wyskoczy Ci sarna na drogę?
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis