Awaria silnika KTM LC4 600 (620/640) Zawór ssący

Zawory ssące - ktoś powiedział ze są skrzywione. Silnik jednak ma idealną kompresję - czy skrzywiony zawór by trzymał ciśnienie? Czy na tym obrazku widać skrzywienie?

Zawory ssące - ktoś powiedział ze są skrzywione. Silnik jednak ma idealną kompresję ...
Komentarze
  • jozek 11-11-2008 g. 18:28:14
    nie miał by kompresji,nie przylegał by równo.zalej naftą i sprawdź czy mocno przepuszcza
  • michal 06-05-2009 g. 20:37:48
    jakie zawory maja wiekrzy luz ssace czy wydechowe?
  • Seba 31-05-2009 g. 22:30:01
    Większe mają zawsze zawory wydechowe bądź równe z sącymi ponieważ zawory wydechowe się mocniej grzeją i się naciągają
  • kamaz 04-05-2010 g. 21:20:27
    akurat w lc4 jes równo po 0.15mm
  • WÅ‚adek 14-03-2011 g. 12:58:48
    Dopóki nie wyjmiesz zaworu to nie będziesz wiedział.Józek miałem przypadek że zawór trzymał szczelność ale się zawieszał w czasie pracy,bo był lekko skrzywiony.Tak że to nie jest żelazna reguła że skrzywiony zawór jest nieszczelny.
  • szyba 23-03-2011 g. 10:18:34
    wyjmij glowice i zobaczysz
  • matpl1485 09-11-2015 g. 19:39:17
    zawory nie sÄ… zkrzywione jak dobra kompresja to nie sÄ… zkrzywione
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê:

Nick:

Tre¶æ:

Przeszukaj serwis