Wariator, zmiana paska, jak działa rozrusznik i automatyczna skrzynia biegówWario strojenie skutera

Brak pierścienia na multiwariatorze czyli brak blokady skutera

Brak pierścienia na multiwariatorze czyli brak blokady skutera
Komentarze
  • Widz 18-09-2008 g. 11:12:24
    Inaczej mowiac - zdjales blokade z niego???Ile teraz wiecej idzie??
  • Albert 17-11-2008 g. 21:08:49
    Napewno zamyka blat, przynajmniej tak u mnie było.
  • misiek 09-04-2009 g. 21:35:47
    ja mam pegasus sky 50 wyglada tak samo jak tgb orion i nie mam tam zadnego pirscienia a wario nie był sciagany czy ktos wie czemu tak jest??
  • kosik 16-04-2009 g. 22:51:21
    około 10 km\h wiecej ci jedzie przynajmniej mi tak :)
  • neq 06-06-2009 g. 20:59:15
    kosik to wykrec jeszcze ta srobke z gaznika pod przykrywka od gory gaznika i ci zamknie zegar
  • dombansy 22-06-2009 g. 12:18:58
    ja mam skurert rex do kingway ale to nie to i rozbiarałem ten wariator i tu nie ma tej podkładki !! anie na gazniku też nie mam śrubko POMOcy!!!
  • rajczak 03-08-2009 g. 11:05:07
    też musze sobie ściągnąć ten pierścień w sumie 15 minut roboty a skuterwk jedzie szybciej
  • aerox 01-10-2009 g. 20:13:18
    poniewaz w nie których skuterach było juz to przewidziane ze ktos to sciagnie to nie zakładano
  • siwy 30-10-2009 g. 20:09:02
    siemanko mam motobi sprint 50 obcielem kabelek ten od czujnika co idzie do silnika i sie polepszylo jak mial 6 tys obrotow tak ma teraz 11 tys. obrotow ale do tych 11 tys. dochodzi tylko na nozkach jak stoi, a gdy jade to tylko 6 tys. jak wczesniej o co chodzi zna sie ktos moze na tym bede wdzieczny:)
  • SIWY 31-10-2009 g. 18:51:15
    WITAM MAM SKUTER MOTOBI SPRINT 50 SPRAWA JEST TAKA ROZEBRALEM WARIATOR I NIE MA TAM RZEDNEJ TULEJKI.HCCIALEM JA WYJAC RZEBY BYLY LEPSZE OSIAGI ALE JEJ NIE MA PROSZE O POMOC CO TAM TRZEBA ZROBIC RZEBY SZEDL SZYBCIEJ. JAK STOI NA STOPKACH TO ZAMYKA LICZNIK DOCHODZI DO 12 TYS. GDY JADE TO SPASA NA 6 TYS. I WIECEJ NIE POJEDZIE O CO CHODZI POMOCY?
  • PRezes 25-12-2009 g. 21:36:47
    Do siwego. Siwy praktycznie we wszystkich skuterach motobi sprint są pościągane blokady typu,tuleja koło wariatora zwężka w filtrze powietrza oraz blokada na gaźniku. Chcesz zeby twoj skuter osiągał wieksze obroty i pełną moc to musisz kupić sportowy moduł, znajduje sie on koło akumulatora;) musisz go wymienic na sportowy np ze skutera 125ccm mam ten sam skuter i jade 87 po drodze;) pozdrawiam
  • Lutek 22-01-2010 g. 17:22:41
    Ja mam Gilera DNA50. Mam zamiar zdjac tylko blokade na wariatorze bo sie nie znam. Skuter na drodze do 45 rozpedza sie migiem i oczywiscie na tej predkosci sie konczy. Za to z gorki jak przekrocze magiczna bariere 55km/h nagle wskakuja wyzsze obroty i jedzie nawet 70/h i ta predkosc utrzymuje sie nawet przez kolejny km prostej.Obroty wchodza na 7-8 tys. Potem mu sie przypomina i predkosc spada znowu do 45 w ciagu 10 sekund. Czy to moze byc blokada na module (w takim razie w ogole nie zabieram sie za wariator) czy rzeczywiscie, po zdjeciu blokady na wario skuter pojedzie do 70 na prostej? Prosze o odpowiedz kogos doswiadczonego. Z gory dziekuje
  • Raf 16-03-2011 g. 18:30:18
    Warto dodać że tak można tylko z silnikami 2T w 4T nie ma takiej mozliwosci.
  • artur 24-06-2011 g. 07:52:13
    jak masz 4t to to napewno zmień kolanki na grubsze albo cały tłumik jesli nie jest odkręcany od kolanka tam masz z boku kabel pojedynczy jego musisz przeciąć bo jest to blokada z tej kostki co blokuje zeby nie wchodził na wyższe obroty jak kabla nie ma to niewiem w 2t moge sporo pomuć bo sam mam i zdiełem wszystkie blokady wyciąga mi 90 na 50 cm tera załorzyłem 70cm i bez zmian zapalił mi sie tłumik pewnie dlatego że kat zarypany jak ktoś miał to samo niech napisze zgóry dziękuje
Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis